halebop

hejlo.
har repat i globen idag, det är bland det tristaste som finns. förstår inte hur man kan tycka att det är gosigt. det är endast trist. men äh, nu ska jag inte vara jobbigast i världen. bara nästintill! det var OKKKKK.
sen träffade jag claregran och vi pratade om döden. nä. det gjorde vi faktiskt inte. men tänk om! ack vilket spännande samtal det vorit.
vi var iallafall i maria-magdalenakyrkan så småningom och kollade på rytmusettornas konsert! åh den va gosig.
nu ska jag dö i en balja och sen sova! (det betyder inte att jag ska bada, bara allmän benämning på något som jag inte klurat ut än) imorn ere rep i skolan hela dagen. det ska bli fantastico. nä, men man kan ju alltid försöka!
sen ska jag på extrarep me kören min, är taggad. på riktigt! har inte träffat dom på nån vecka nuuuu.
HEJDÅ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0