feta bloggarN, i like HEJDETHÄRKÖPTEJAGIDAAAAAAAAG berättandet

hej.
idag köpte jag denna muMS muggen på indiska. som förövrigt ÄR världens absolut gosigaste affär. jag vill bara sitta där inne och gosa i all evighet. den e sådär gosigt ful men ändå gull. och så blir jag så himla glad av den. såfort jag kollar påren så ba GOSIGULL. köpte några andra TUFFAPRYLAR också, men eftersom jag e tocoolforschool så orkar jag inte berätta om det.
okej.

jag vill verkligen ligga och dö någonstans i ett annat land. där det kanske tittar fram en värmande sol.
fast inte just nu ioförsig. jag gillar dödskylan och goslandet. o mormor, cpryck kusin OCHSÅVIDARERERERER, så det är chill. men sen när lovet e slut, DÅ. då kan jag dö någonannanstans. istället för h3rliga skolan min. mump.

förövrigt gillar jag att denhär bilden tar upp halva skärmen typ. jorå.
ibland när jag är inne i affärer så får jag riktiga cpryck. då vill jag bara kasta mig över dom där äckliga onsala/kungsbackaCPPPmammorna som bara går och äcklar omkring med sina äckliga fjortisbarn och deras äckliga sminkrestfylldaginatricotkläder, jag vill liksom riva ut deras ögon, och rulla dom framotillbaka över stekhet asfalt. eller nåt. dom e så vidriga. en del.
jo. så att så ere.

nu ska jag kanske lägga in några NATURFANTASTISKAbiLDer eller nåt. eftersom jag ÄR en satsig sthlms-estet-bloggare. jepp. that's what I am. åh va kommer det ifrån "If that's what I am blabla".
herrregud. vilket riktigt litet cp inlägg. hejp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0