ett sjukt barn

hej.
jag är hemma med sjukt barn idag igen.
näsdukspaketen har i princip tagit slut, så nu har jag övergått till toarullar. najs.
precis i denna stund lyssnar jag på en akustisk version av Tingeling me grotesco. fråga mig inte varför.
idag har jag inte gjort mycket. känt mig dålig för att jag missat Naturhistoriska idag me klassen, kollat på Hotel Rwanda, den va galetgaletgalet bra. ätit makaroner, och gett lite ost till fåglarna, och därför också stått i fönstret och skrämt iväg skatorna när dom kom för att äta upp småfåglarnas mat. jag förvandlades till en tant, i typ en kvart. sen gick jag in på fb.
duktigt nog har jag faktiskt gjort några få mattetal! och nu ska jag göra lite musikteori, bara för att det är så HIMLALALALAL kul.
sen ska jag kanske dö i en kastrull eller nåt.
hopplahej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0