blablablabla

hell0.
idag är en jobbig dag. jag vet inte riktigt varför. är inte depri, men känner mig lite jonkig och jobbig.
världen är ett cp. fast inte direkt mer än vanligt. och nu efter jag läst jegg's 2010 sammanfattning som bara innehöll 9m så dog jag lite. och ville dö lite till. 9m. det var allt något speciellt det.
idag skulle jag handlat julklappar, men kom aldrig iväg typ.
dessutom äre snöstorm ute, förut iallafall. fast det är ju lite gos det e klart.
åh jag orkar inte riktigt. vill bara ha alla gosiga julklappar till min släkt inslagna och klara i en liten hög brevid mig och åka till onsala NU. jag vill ha julaftonsgos nununununu. måndag är ju inte direkt jobbig, och på tisdag slutar jag. och sen tre dagar kvar till julafton. men jag orkar inte väntaa.a.a.a.a.a
heh.

igår var jag i kaknästornet. möjligtvis för första gången i mitt liv. därför tyckte jessica att jag var ett cp. men då sa jag gatt det fanns en chans att jag varit där när jag var i cpåldern. som jag inte kommer ihåg så mycket av. kanske var nerdrogad eller nåt. eller bara typ, liten.
iallafall så hade vi vårat SISTA "luciagig". fast med konsertkläder, och lite ljus. några tyckte att det sög galet. jag tyckte det va ok. förutom att sopranerna dog på en låt när det blev för högt.
när vi väntade på bussen hem så blev det på något sätt krig mellan mig&jessica mot erik och lite vickan. 
först dog jessica, och då skulle jag hoppa in, och först dödade erik mig. sen så skulle jag döda honom, men då gjorde jag tidernas vurpa och ramlade ner på marken och dog. alla blev galna och skrattade först men sen trodde dom att jag hade dött och då sprang hela cpt fram och borstade av mig snön. jag hade dock inte dött utan hoppade på erik så han dog och sen kom bussen. och så var det med det!
dock lyckades jessica tappa sin mobil på parkeringen så hon och jag fick åka tillbaka och rädda den.
SEN träffade jag claregran. ett cp i skogen! hon e gull.

kuknästornet:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0