a lobster

hejjjjjjjjjjjjj cp!
min klass har börjat acceptera att jag säger cp hEla tiden nu.
känns bra. 
idag hade jag geografiprov, ahhahahhaha. det va kul.
jag sa att jorden var 47 miljarder år fastän så ej är fallet! den är 4,6 miljarder år.
men det var bara EN av många efterblivna saker jag skrev på det provet. men det e fint!
just nu chillar jag vid fb. najs. det har blivit cp. jag fattar ingenting av nyacpprofilen.
jessica är galen. som alltid. och spamar chatten, när den vill funka.
annars är jag fett jultaggad! söndag, julkonsert med cphororna ska bli gosigosi, bara inte typ ingen kommer........
och julafton är liksom om snart en vecka. GALET. jag har en del julklapppar kvar, hehhhhhhhhhh.
nu ska jag dö. purr.

mina gos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0