1000

ÅHERREGUD.
nu ere 1000 inlägg! sjukkkkkkkkkkkkkt. fast ändå inte. kunde varit mer, om jag hade varit galen.
men nu e jag inte det! inte på DEt sättet iallafall.
firar med en paint-teckning:


jag orkar inte göra ett graciösare 1000-inlägg är så.
idag var sista riktiga dagen i skolannnnnnn. imorn äre avslutning kl 9. soft. börjar 8.20 för å repa, chilll. sen ere jullov i 3 veckor. så hiMLA skönt. jeggan ska till polen imorn. trist. kommer inte träffa henne på 8 år, precis som alla andra människor. typ koffe, som redan har farit.
imorn ska jag julhandla, jag SKA liksom. och sen ere Incestfest number 1 med min klassssss. det lär bli intressant.afemasnfms. cp i en hög!
purrisull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0