you are my princess all day

hejjj!
kul blogg hej!
men jag har inte så fruktansvärt mycket å blogga om förstår ni. de senaste dagarna här på landet har jag åstadkommit ungefär dethär: ätit frulle, tittat på scrubs, kuckilurat runt lite i grannskapet, hänGt hos kusinen o gjort princip ingenting, bakat (har gjort en gång), smsat, datorliserat, klappat albin, gått på promenad med albin, öst båten, stått ute i regnet, plockat hallon och sedan ätit dom, fikat hos mormor, handlat en gång, ätit middag, sovit en himla massa, legat i en soffa å gjort ingenting, tittat på teve. ahmen typ så liksom. juste BADAT har jag gjort två gånger, idag och iförrgår, trots att solen bara sken pyttelite och det inte ens va varmt. men jag vill bestämt bada, för det är liksom det sommarn går ut på. bilder har jag inte tagit, inte så mycket att ta kort på, hehe.

jag funderar på när jag ska hinna va hemma, för jag åker helst gratis till sthlm (alltså åker jag bil med mor o far) dom åker hem den 8e, men Göteborgs kulturkalas (som det så fint heter) börjar den 10 och slutar den 14 och då ere en hel del bra artister, live, gratis, muMs liksom. å det vill jag gå på eftersom jag inte har råd med way out. ALLTSÅ ere ingen idé att åka hem den 8e om jag ändå måste åka ner typ den 9e för att va här den 10e..
men liksom, då kommer jag hem typ den 15e, och då har jag 4 dagar i sthlm innan skolan börjar. KUL liksom.
så blÄ.

men ah, nu vet ni liksom :D
och nu ska jag äta.
hepp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0