proud to be part of these days

åh  jag är så glad.
jag e hemma några dagar. och missar lite som händer i gbg, men försöker att inte fälla några tårar för det. även fast jag mycket möjligt skulle kunna göra det. hehehhe. nä usch.
imorn ska jag iallafall till cornys landställe me henne och joppsi. om det inte sPöregnar. myse.
på tisdag ska jag FÖRHOPPNINGSVIS på allsång me världens allraste bästa clare och koffelane. och kanske fler? ska iallafall träffa dom :))))))) på onsdag ska jag trefffffffa anNa. bra tjej där ja. och på torsdag vetjagkanskeinteriktigt. men åh. jag e så glad iallafall. alla bra människor. har saknat dom så. på fredag-söndag ere en kort visit till landet, igen, men det e bra tycker ja! och nästa vecka på onsdag ska jag på ossssssssssskar linnros på mosebacke (BÄST JAG DÖR LITE) me anna o kanske kire o alla andra som vill hänka? köpte biljett idag och jag e hysteriskt glad för det. däremot försvann jag lite från jordens yta när min syrra sa "men ere inte typ 20årsgräns till den?" som tur va kollade jagupp det och nää så va inte fallet!
mmmmmums. fast shit. snart börjar skolan. kul men SHIT. och jobbigt. hehehe.
men blö. inte tänka på det nu.
nu ska jag ladda över bilder på datoooorrn.
puuuuurrre

ni kan få en fin bild på en underlig mEN så fantastisk stav(?) som jag hittade på landet i min gammelmosters garage. fantastisk grej. det är någon slags orm som handtag. mm. fin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0