tänk om man kunde heta ri, varför inte liksom. man kan ju heta teo.

Har precis läst & pluggat musikteori i 1½ timme! BLÄ. orkar inte mer nue. jag kanske verkar fett seg liksom, men asså när man ritar noter och suddar ut dom när man tror man gjort fel men inte gjort det, och ska klura ut saker så tar det faktiskt mer eller mindre hundra år. aja, nu ere gjort iallafall. typ lite såhär såg det ut:


blev irriterad när jag såg att dom skrivit H istället för B. inte för att jag har något problem med H, men det har tydligen helen efter att hon SKREK ut över hela klassen att "DET HETER INTE H, DET HETER B". då blev jag ledsen.

fatta ingenting. svenska e klurigt.

fastnade vi denna lilla symbol, och inte för dens intressanta namn brevis, utan för den fiffilura form. vilket fick mig att sitta i säkert 10 minuter och fundera på vilket den va mest lik, en humla, karamell eller kanin. sen tyckte jag den såg ut som ett öga  och blev rädd och fortsatte iVRIGT vidare. nej. (benjamin nej)

tyckte att kvintoler, sextoler och septoler lät som en typ treåring som inte kan säga pistoler. funderade på det en stund.. tills jag kom på att det kanske inte va nå bra å skriva pistoler i mitt teori häfte. man vet aldrig, helen kanske ser och blir galen, och tror att jag är en såndär skolbombare, (skolmassaker? va heter det? ah nä) som helt besatt skriver "pistoler" i mitt teorihäfte. så jag suddade ut det.

den envisades med att finnas kvar lite lätt ändå. vilket kan verka ännu mer cp. som att jag ba suddar ut det och tror att ingen märker, även fast det syns lika tydligt som om det hade stått kvar med blyerts.

sen skulle jag göra övningar, som faktiskt va jobbiga å lite svåra. särskilt jobbiga när jag kämpat med att rita en hel notrad-kommit på att jag ritat helt fel-suddat ut-och sen kommit på att jag gjort rätt.
att jag dokumterade alla dessa trista saker KAN ha bidragit till den tid det tog. men det tror jag inte. förövrigt hatar jag mitt teorihäfte/bok (som jag snart kommer få) den e jättetråkig. daniel&johans va mycket finare.


Postat av: offffffffffffi

Haha bästa inlägget jag har sett :D jag skrattade, högt! :)))))))) <3

2010-08-30 @ 22:01:54
Postat av: jopi

hhahahahahhaha du är bäst

2010-08-30 @ 23:36:17
Postat av: jopi

hahhahahahaha du är bäst

2010-08-30 @ 23:38:25
Postat av: Anonym

hahahha

2010-08-30 @ 23:38:34
Postat av: Anonym

jag såg inte att det hade kommit fram

2010-08-30 @ 23:38:53
Postat av: Anonym

oupsie

2010-08-30 @ 23:39:02
Postat av: palm

HAHAH joppe :D

hahahahah.

tummen upp!

2010-09-01 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0