baxartanten nummer 1

häromdan kom en liten tant o plockade vinbär från min trädgård. hon försökte gömma sig bakom den andra busken framför vinbärsbusken hela tiden för att inte bli sedd. hah, stackarn hon va typ livrädd hela tiden, hennes puls måste ha varit väldigt hög för hon tittade hela tiden nervöst mot våra fönster o dörr. ioförsig får hon gärna plocka där, det är ju bra att nån äter av bären liksom. vi glömmer hela tiden bort dom. men tillslut hade hon plockat på sig lite föör mycket, så då öppnade jag mitt fönster så hon skulle bli rädd. men hon märkte typ inget, så då stängde jag det med värsta braket istället. och då hoppade hon till och sprang iväg. hehe. aja, nåra bär fick hon iallafall.

  

Postat av: offffff

Hahaha, bäst! :D

2010-08-28 @ 15:02:45
Postat av: my

HAHAH jag dör. ALLTSÅ NAAAW, vill bara krama henne <3

2010-08-29 @ 13:33:22
Postat av: palm

hahahahaha my

hah

2010-08-29 @ 18:51:47
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: pippi

det där var bland det roligaste jag har sett!

2010-08-31 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0