gott

hej.
kungsholmen is getting betterrrr. bra människor har jag i min klass.
jag längtar till lägret nästa vecka. ska bli ruuligt. och torsdag blir braaaa, me köreeeen. å träffa sara innan, awiie.
jag e fett taggad på allt. mums. fast inte på tyskalektionerna, inte för att det är tyska utan för att jag verkligen inte hör vad min lärare säger, han har nämligen dialekt på svenska och det förvärrar hans tyska brutalt. så hahha, där kommer jag ju verkligen skämma ut mig en hel del.. men han verkar faktiskt snäll :))
imorn börjar lektionerna for REAL. idag va liksom bara intro typ.
imorn börjar jag tio, skööööönt. fast det är bara lilla ja o några andra i min klass, resten har spanska eller franska. men tyskan klarade jag av i eftermiddags! fett värt. efter skolan treeeffade jag koffelane o vi sprang runt o prata strunt.
imorn har jag musik, svenska, klasstid och matte. jag e taggad. najs. musiiik liksom wiiie. 
okej nu avslutar jag detta inlägg typ en halvtimme efter att jag påbörjad det.
bilden nedan ere gosiga molnet som gosade runt utanför mitt fönster förut.
hejjjdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0