you can't always get what you want

hej dagens åtta läsare.
jag e på landeeeeeeeeeeeeeeee. heh. och jag kommer hem imorn. fett väRd resa. minst 12 timmar totalt.
just nu dricker jag te. gott. albin ligger på golvet brevid mig och längtar hysteriskt mycket efter sin matte (som just nu är påväg hem från halmstad) han varvar ett dovt pipljud med att andas högt eller gäspa väldigt ljudligt. såfort jag rör på mig det minsta lilla så tittar han på mig eller följer efter mig. börjar bli lite irriterande. han e sån himla mattegris. förut stog han tillomed o nosade på ytterdörren. och det regnar liksom ute så han kan inte gå ut och vara ledsen där heller. och grejen är att det inte ens är synd om honom, eller jo, på ett sätt för att han längtar efter sin matte. men jag ger honom hundkex hela tiden bara för jag tycker så synd om honom. och klappar honom och bajs. han e lite grinig, och trött.
jaha. då vet ni. undra hur mycket mina "då vet ni"-kommentarer förstör eran fantastiska läsupplevelse..
imorrrrrrrn eftermiddag åker jag hem. och kommer inte tillbaka hit på ett bra tag tror jag.
nu börjar ju skoooooolan vettja.
mm.
hejdå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0