little bit of feel good

mmmmmmarabou.
mums. hheh.
corres landställe me joppsi var najjs. vi fiskade och massa annat bajs. det va grymt! :)
på igår var jag på allsång me dom bästa, koffe och clare. det va grrrrrrrrrrymt. hahaha. vi syntes tillomed i teve! brevid orup. om du inte har sett än,  kolla här. hahahhaha. seeen satt vi vid vattnet på djurgårn ett tag och simpis kom. senare sov jag och clare hos simon. sjukt bra kväll. idaaaaaaaag träffa jag koffe, och vi gjorde inge vidare vettigt. fikade. ah typ. :D imorn ska jag till löpis med en hysteriskt jobbigt bra tjej. anNa. ja hej.
och aaaaaaaaaaah. kungsholmen. hahaheheh. fick hem ett litet fint brev liksom. idag. den 31 aug-1 sep ska jag och min klass S1a på läger, heheh, lite kort sådär. mmmmmm, jag gillare. S1a. kan bli riktigt bra. hahha :D'
och jag har sett mitt schema, hahahha f1 jobbigt verkar det typ. men ÄH, det FIXAR SIG !!! hahah :D och wiiiiiiiie. kireus och emmmmmmmma i min klass. hur bra? galet bra.
WIIIIIIE. liksom. hejhopp :DDDDD

       


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0