tomorrow tomorrow I love you tomorrow

imorn, får jag kanske mina kort jag beställt.
imorn, ska jag in till gbgggggg och dö en stilla död.
imorn, ska jag äta lejonet&bjönen glass mest för att jag är beroende och även gillar socker. och italiensk choklad. i glassform.
imorn, är det den 5e augusti, alltså 2 eXakta veckor kvar tills skolan börjar. kungsholmen. alltså.
imorn, kanske jag tänker blogga om mitt intressanta liv. mEST för att jag vet att ni vill veta.
imorn, ska jag bada oavsett väder, eftersom jag inte badade idag TROTS att solen sken litegrann sådär.
imorn, ska jag tvinga min kusin att vi jagar råbocken (rådjursman för er okunniga), för han skäller så FASLIGT fult.
mm typ det. mumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0