när du vill, precis när du vill

mmmmjo, detta inlägg kommer nog likna förgående kan jag tänka.
idagggg. har det regnat ganska galet. vi hade värsta håltimmen typ, för vi hade ingen musik, så jag, hillevi, jorun, emma och moa va o fika på café ANNA :D heheheh. det va mysigt och sen traskade vi tillbaka till skolan i öSregnet. geografi e narreeee, men teori (musik asså) e jag ganska opepp på.. men äääääh det blir bra!
efter skolan träffade jag hannah, lite kort, vi fick VÄRSTA moment'et när vi såg varandra på tunnelbanan, det va magiskt minst sagt. hah. seeeeen va ja på drottninggatan snabbbt och åkte hem i spöregnet. simon ringde, och efter det var allt galet i typ en halvtimme. sen satt jag o skratta för mig själv :D hahah
men wiiiiiie, popaganda fredag-lördag. biljett köpt!  WIIE
och imorn KÖÖÖÖR
okej panik nu måste jag hitta min säng. som vanligt. under massa baaajs.
pussssssss godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0