get here

guten abend!
hmm, måste fynda nya trevliga hälsningsfraser som man kan använda. på olika språk.
förresten tänkte jag häromdagen på att tänk om alla i hela världen läste teckenspråk som b-språk, fatta användbart? då kan döva, stumma och alla andra människor kommunicera fritt liksom! haha där lät jag som en 8åring. men ni fattar. då behövde man inte fundera på att okej, nu är jag i frankrike, undra vilket språk mer än franska dom kanske förstår här som jag kan stamma fram och fråga om vägen till tunnelbanan. utan då kunde man använda teckenspråk, som ett internationellt, globalt språk. hmm, det tror jag skulle funka. sjukt bra grej!

annars har jag varit i gbg idag. najsbajs. jag har köpt ett par shorts på weekday för 40 spänn, tidigare pris 400 riksdaler. mycket bra köp tycker jag. dom e väldigt förstora, men jag får använda dom so baggy :DDD jag valde liksom bland dom, eller en ministorlek där vi snackar TIGHT ass asså. och det orkade jag inte kände jag. trevligt me lite baggy liksom. hejhopp. och så har jag köpt ett linne på indiska. fint, men lite konstig modell, eller bara halva linnet typ. så den kan se ut som en uppblåst ballong om den vill. men därför ska jag nog bara använda den instoppat, 99 på rea kostade den. och ett par örhängen köpte jag också, hehe. ugglor, söta, på cubus, fast inte så jättefina, men jag tröstköpte dom. för jag hittade inte ett par andra örhängen jag skulle köpt på hm, och inte heller hittade jag min fina jacka från monki. som jag vill ha. aja.

har fortfarande inte bestämt om jag ska till sthlm på söndag eller ej. men då kan jag ju inte gå på gbg kalaset. :((((((( och då missar jag José.. :(((((( blö.

jag har fått mina bilder från fuji, ååååååh va fina dom e :) massa. gott. mums.
nä nu ska jag kanske dra på en liten kortis promenaddd me albatrask.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0