for all I've heard

ähmen nu sitter ja här. borde packa. imorn ska jag till GRANINGE me S1A. är taggi. fulaste jag hört. jag är taggad, heter det. men orkar inte packaaa, okej. gud va tråkigt att höra på. anyway. sååå har jag idag pyttekarnevalplanerat med några Sa'are. karnevalen blir nog mycket rolig. mmmmums, jag längtar. och så har jag "gått på" föreningsmässa, det va inte så roliga föreningar som jag trodde. men hmm, får la se om jag joinar nån. seeeen hade jag geografi, där vi gjorde massa kartgrejs, det va faktiskt svårt och jag sög typ lite halvt. fast satt breve moa och hon hade 320 poäng i nian, heheh, smart tjej. alltså gick det bra ändå. sen hade lilla jag, hanna och lovisa tYSKA. det va faktiskt najs typ. jag kände mig hyffsat smart, gjorde klart uppgifterna fett snabbt, och fattadeee. mums.
nemen, fint med e. nu ska jag packilus. och sen läsa Herakles, som förövrigt är väldigt porrig. porrig är ett väldigt fult ord, asså inte för innebörden utan det bara är jättefult liksom. men ah, boken är iallafall porrig. nu vet ni.
hejsihoppsi.....................................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0