fembot

oj, min blogg har typ. svimmat?
nä jag vet inte. hejhej iallafall :D
idag är det lördag. igår var det fredag. då var jag på popaganda med en CHEY (heheheheh) som heter joppE. det var mikket najs, och mer skare bli! idAG! wiiiiie. jag e fetma taggad på hästpojken, fast jag önskar att dom spelade liite senare, kvart över fyra e liksom inte en lika bra tid.. men DET BLIR BRA ÄNDÅÅÅÅÅÅ.
robyn va hysteriskt bra igår. sjuktsjukt bra. innan robyn frös vi. inte efter. tummen upp!
dock missade jag jonathan johansson, för att jag va lite lat. fast mest för att jag skulle hinna hem o äta liiite. och sen vare faktiskt joppes fel att vi missade typ halva familjen :D hahh. men det va GREATERS. ååh va jag saknar sommarn, fatta underbart om den precis hade börjat och man hade en heeel festivalsommar att se fram emot! :((
men nä, man ska inte deppa. HÖSTEN är ju härrrr typ, haha :D igår kväll var det iSKALLT. jag hackade tänder och hela min kropp va död. men det löste sig ju som sagt tillslut på robyn!
hmmm jaa, S1a e mums. gotttttt. mycket bra. läger på tisdaaaaag, wiiie jag vill jag vill.
och justeee, kör i torsdags :D hahah, det va lite galet. men härligt :) körläger nästa helllllg! wiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
hmm ah, det är väl mest det! juuuste. cp. jag har typ läxor tills på måndag.. blö. aja. ska göras snarrrrt.
hejjjj



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0