everyday

HEJ
har inte skrivit på.. 2 dagar, hahah det kändes längre än så, hahah. nörD.
iallafallllllllll, jag börja på kungsi igår! med andra ord kUngsholmen, det känns som att jag har gått där typ en vecka. jag blir mer och mer taggad varje dag faktiskt. det började med kanske 2 av 5 tagg liksom, hahaha. men nu ökar det feeeeetma! jag dömnde ju liksom människor första dagen, för ah asså, av första intrycket vill säga. men jag börjar uppfatta fler å fler sidor av människor och dethär kan bli riktigt bra faktiskt. jag gillar min klass. idag gör jag det, och imorn, eller ah på måndag kommer jag nog gilla den ännu mer. fast såklart saknar jag ju 9m som ett galet cp. men det visste ni nog redan. för vem gör inte det? en liten tröst är ju att vi ska träffas varje torsdag kväll, min fina family liksom. åh jag längtar. idag va bättre än igår iallafall, på kungsi asså. det ba va så liksom :D hahah. mitt schema är faktiskt rätt nice, först tyckte jag inte det. men nu tycker jag nog det fan :D
imorrrrrrrrn ska jag till dalhalla i dalaaaaaaaaarna såklart, med anna, hennes fader+brur+flickvän. najsss skare bli, vi ska se salem, iiiiiiiih :D på scenen vid "stenbrottet" eller vare nu kan heta. fett.
kommer hem på söndag, när vet jag inteee. synd dock att jag missar lite S1a & N1b (och N1a?) get together :(
vilket alltså är min klass (S1a) och min "närmsta" parallellklass som jag kommer ha kööör me (N1b) :)))))
aja, vi kommer ju träffas nästan varje dag nu det närmsta 3 åren så jag kanske klarar mig :D
FINT inlägg. jag vet att det va liteeeee smyglångt o kanske trist. men ah. nu vet ni det liksom :D
pussssssssssssssree


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0