eccccccclipse

jag kände hur respekten bara flödade när jag för cirkus 7 minuter sen kastade ut mitt äppelskrutt i det lilla fönstret (ca 20 cm brett) brevid det stora. fett tufft, jag träffa liksom. fast å min äppelskrutt träff i en papperskorg är liksom oslagbar. det var typ min bästa stund i livet. helt fantastisk. åh jag saknar.
hursomhelst (somhelstsomhur) så har jag idag fikat med lisa. sådär på eftermiddddddddddddan. det va bra. bra. bra.  bra vare. sen gick vi från gamla stan till slussen och lyckades pricka in preCIS när det börja spöregna, så blöt var jag när jag traskade hem till offan och lisa tog tåget hem. men det gjorde ingenting alls faktiskt. det va rätt najs tillomed. hela regnet liksom. hos offan chillade jag i kanske 1 ½ timme o sen traska jag ut i regnet igen till tunnelbanan och träffa anna vid medis där vi åt en mYSIG middag på donken, hahaha, tjock. sen träffade vi amanda och vi såg eclipse på bioooooooo. den va väl bra, inte hysterisk liksom, mest typ rolig :D hahahah. sennnnnnnn åkte ja hem. hoppla. igår, va gjorde jag då. jo då träffade jag emma, och sen åt jag middag hos joppe tillsammans med corre, anna, offan, clara och erik. det va riktigtriktigt mys!
men aaaaaaaaaah. jag måste gå.
kul inlägg. javet.
godnaaaaaaaaaaaat snart. hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0