bläaaaaasf

hejjj.
idag hade vi musik det va mumsssss. fett najs liksom. och svenska och matte, det va väl chill.
sen va jag o hälsa på hos värmdö barnen (GYMNASIET värmdö alltså) där träffa jag clara, madde, elle och elina och några från deras klass. sen hamna tillslut jag o clara på tully's på götgatan o fika, dit även felicia kom sen. mys :)
asså  blä, tråkigaste inlägget jag sett. men jag orkar verkligen inte skriva mer. har sjukt ont i ryggen så måste lägga mig på golvet.. heh
hejjjjdå.


Postat av: clare

ville bara säga att det är skit kul att läsa din blogg! har nog aldrig sagt det till dig! så uppdatera meeer palmee älskar't ses imorgon på kören kyss <3

2010-08-25 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0