a moment of love

HEJ. jag var alldeles nyss på lite söndagsångesthumör. men sen så skulle jag skicka en låt till offan som gjorde henne på bra humör och då blev jag också det, för asså mmmmmmmmm. musik är så jävla bra bara. sjukt egentligen.

näe jag venne. men nu e jag glaa. tänkte gå ner å hjälpa papi med tacooos. o göra guacamole (orkar inte googla om jag stavade rätt, heheh)
igår va jag på popis igen. det va galet. bra. asså hot chip. hahaha, där dog jag och joppe, bokstavligt talat. för alla va galna. och joppe va kort, och jag med typ. hahaha, fast det va lite roligt. fast sen fick jag lite panik och tryckte ut mig och joppe. hahh.
men mums. i'll be back, typ efter maten eller nåt.
hejjihoppsi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0