mongo barn!

HEJ VÄRLDEN (jag säger det så ofta nu så det känns lite uttjatat..)
jag e back in town. hejhopp. min blogg e den tråkigaste på jorden, eller näe den kommer tvåa efter simpans :D
assså åh, MUMS. vad jag saknar löparö och italien. shiet.
oj jag orkar inte cpa i ett helt inlägg. KORT SAGT HAR JAG VARIT PÅ LANDET SEN I TORSDAGS!
det har varit mysigt :) NU ÄR JAG HEMMA, HÄRLIGT! imorn blir nog BRA! och på torsdag åker jag till milano, AAAH HÄÄÄRLIGT!
KVÄLLENS PLANER: tjata (hehe) klart med koffe, misa och adag på fb, diska in mugg, kolla på en film och sen sova. GOTT !
JAG KÄNNER MIG FAKTISKT RÄTT GLAD. BRA VA KOFFIIS :D
om ni vill kan jag dela med mig av tråkiga landet bilder. heh.
det får ni nu ändå även fast jag vet att hela världen ropar NEEEEEEEEEEEEJ.
PUSS JAG ELSKER ER ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, :DDDDD

          
SNYGGASSTEEE JAG SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT.
 


Postat av: annabananaa

nuuuutteteeee, jag saknar diiiiig <3

2010-04-06 @ 10:42:07
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: Simmää :(

Vadå att min blogg skulle vara tråkigast? :(

2010-04-06 @ 15:09:39
Postat av: ppppalme

hahahhaahh.

mums. :D

<3

2010-04-06 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0