until I'm there

hej hopp.
här sitter jag, har precis duschat, dricker smoothie, äter macka. innan detta var jag ute och jogga i drygt 40 minuter. awiiiiiiiiiie. några saker jag tänkt på idag:
- att facebook e tråkigt
- vad hade jag gjort om jag tappat bort mig i skogen när jag va ute och joggade (ett tag hade jag ingen aning om vart jag var..)
- tänkt tillbaka på tiden när jag gick i mellanstadiet och min lilla fina emo period
- undrat hur jag skulle fördela matbehoven om jag bara kunde leva på EN påse frysta hallon och EN påse frysta blåbär (så länge som möjligt)
- funderat på om mina örhängen kanske inte passar mina öron..
- tänk om jag hade sovit hos koffe igårkväll istället
- sett en serie om war-photographers och funderat kring skillnaden på olika människors problem t.ex. mina och barnen i samma ålder som bor i Gaza.
- funderat på om det hade vart nåt för mig att bli krigsfotograf
och lite annat sånt där.

ahmen jomen. hej hopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0