sweet disposition

PRECIS när jag på något weid sätt blivit glad? så förstördes detta och jag vill återigen mörda hela världen. eller egentligen bara mig men om jag säger så kanske offan blir gladare? :D hih.
idag har jag pluggat såhär mycket:                                                        




förstod ni?
nu lyssnar jag på I'm gonna be med the proclaimers :D förmodligen vet inte hälften av er som läser vilken låt det är, men jag är säker på att om ni börjar lyssna på den kommer ni nog kunna känna igen den ;D
haha, den e NARRE. åh narre e så fult.. nu blev nog geggan ledsen.
för er som trodde att koffe var min "albin" (fråga anna jeglinska om ni inte vet vad detta är för något) så är hon Ofelia Cedervall. alltså: koffe/koffelane = OFELIA.
så. jaa, vad säger ni, man kanske borde plugga?
asså HAHA, BÄSTA LÖRDAGEN/LÖRDAGSKVÄLL JAG VARIT MED OM :DDDDD
pus utan q.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0