sleeping and sensitivity

simpe; jag hann läsa din kommentar. sicken tur va?
HEJ barn!
idag har varit en riktig liten cp dag. mano som jag är har mitt humör växlat lite :D
jag tror den började bra och slutade lite mer åt emohållet.
men det e la chill, jag är van vid dethär laget. hah.
min blogg är extremt underhållande måste jag säga. don't you thinkkkk.
imorn ska jag NOG på en spelning i fryshuset? tror jag att det va, det blir naaaaajs.
när jag kom hem dog jag framför teven i typ hundra år. sen släpade jag mig upp för trappan och "pluggade" (satt vid facebook) den senaste 1 ½ timmen har jag övat piano som gick piss och gjort alla små test på genrep kapitlet, och läst igenom typ facit/kriterierna för typ nationella g-vg. typ. kuljul, ohyes.

så nu sitter jag här och dricker vatten ur min gosiga vattenflaska.
lilla sorgliga jag ska väl snart lägga mig i sängen och läsa kemi. fast som vanligt kommer nog inte den planen gå igenom.. men hoppas kan man ju alltid. piggt inlägg :D
hahaha, ere jobbigt när jag kommenterar om hur medveten jag är över allt som jag skriver. fattar ni? :D
nä, nu ska jag borsta tändernaaaa.
purre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0