schvu = vissling

life's a piece of shit, when u look at it. buuuuut, always look on the bright side of life. schvu schvu, scvhu schvu schvu schvu schvu schvu!
undra hur många gånger jag skrivit den raden, eller visat den låten i min blogg.
men den e ju så bra. och passar ofta in på min lilla liv. HAHAH. åh jag dör lite. NEJ det gör jag inte.
förresten har "jag kastar bajs på dig" blivit min nya "grej". jag gillare liksom. det är så najs att mitt i en konversation eller typ när nån e "dum" heh, å ba "jag kastar bajs på dig". då blir man alltid lite fundersam..
på onsdag äre musikprov, det ska bli det roligaste jag kommer uppleva i mitt liv. oj cp mening. och nästa vecka är det keminationella DET ska förstås bli ÄNNU roligare. och så har jag tyska nationella också snart. MUMS på det! och ingen av mina päron kan komma på sista vårkonserten när det är spex, det är kuljul! men mina syrror kommer. mums. och jag kommer dö på skolavslutningen. snacka om att ett "kapitel" i mitt liv ends liksom. HERREGUD. och pianot e rätt nice nu, jag börjar gillare! och hela världen är cp. och det gillar jag mindre. simon är depp, gillar jag inte heller. clara är sjuk, inte kul det heller. JUSTE. idag fyller lille ADAG/adam ÅRRRRR. graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttis din lilla otag. han fyller 4 idag och det firar jag med att rita en pingvin på ett bajsbrunt papper!
IDAG ska jag på BOUNCE, det ska bli underbaaaart. men trist att det är "the LAST bounce" liksom. aja, kul skare bli, och vi ska va där typ halv tre i globen. så jag KANSKE borde börja plugga nu?
hejhopp.

Postat av: annabanana

du får säga PURRE så får jag säga JAG KASTAR BAJS PÅ DIG! deeeaaal?

2010-04-27 @ 09:19:31
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: palme

2010-04-27 @ 09:41:18
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0