on call

hejj.
dagen har varit ganska onöööödig. heh. först matte nationella - den gick helt okej tror jag? det är så svårt och veta nu direkt efter. men all matte jag gjorde igår var HELT onödig, hahaha, aja :D
sen hade vi lunch/ingen idrott+lunch+extra rast i typ 3 timmar? hah, det va kort och gott CHILL.
sen vare lite musik/eng och sen kör. OTROLIGT meningsfull dag! mums.
det bästa med dagen var HELT KLART när först jag och simme och sen erik försökte lyfta upp offan på skåpen, och sen försök nummer två när vi KLARADE det hahah, lite med alex hjälp också.. :D dagens bästa! :D
annars har det verkligen varit en grå trist dag. fast musiken va rätt kul också, jag va ett litet cp.
nu laddar jag upp bilder från spex fotot på facebook, det tar 200 år eftersom fb hatar mig just nu.
KUL INLÄGG: JAAAAAAAAAAA! :D
nu snöar det igen, myyys! hahhaha.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0