no one got it all

HEJ alla glada små blåbär där ute i den stora galna djungeln.
orkar inte berätta om hela dagen, för trots allt så var ni ju med, alla som läser detta. kulJUL. och EMMA ÄR HEMKOMMEN FRÅN TJOTTAHEJTI (portuuu) och det är ju GALET HÄÄÄÄÄÄRLIGT. jag dör lite när jag tänker på det, ååååååh mums nu vill jag hem till henne.
men bilden va naRRE, och slöjden. det var dagens bästa! :D
efter bilden var jag och koffe kvar där i drygt en timme kvar och hade lite damp på varandra, mest jag kanske. :D men vi älskar varandra ändå, hah. jag va lite självmordsbenägen.. hih.
NEJMEN nu ska jag plugga tyska, no och matte tills greeeyys börjar! det kommer gå åt helvete, men NEJ. nu ska jag plugga på RIKTIGT!!!!!
awiiiiiiiiiiiiie.
har ni förresten märkt att "awiiie" är min nya "mums"?..
hejhopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0