my way

HEY babes!
jag sitter här och väntar på regnet.
åh mums säger jag bara, regn är så härligt.
idag har varit en riktigt snorig dag. jag känner för att berätta det för er.
och väldigt mensvärkig. det ville jag också säga.
musikprovet och tekniken, de två första tråkigaste lektionerna orkar jag inte prata om.
slöjden fortsatte jag sandpappra som vanligt, HAHAHA. jag känner att det är bara clara som förstod det roliga, kanske inte ens hon. engelskan va lite segis, men okejjjjj. och matten gjorde jag inte ett ENDA mattetal, den du!
bilden var jag heller inte så flitig på, haha. och våran bildlärare hatar tydligen hela 9m berättade hon. och rektorn med, fast det va ingen nyhet.
jag är hungriiii. har inte bestämt mig för om jag ska till 60 ikväll eller ej..
förresten var jag där i förrgår med en härlig skara. OCH igår var det indiendagen, jag pluggade, och hade koncentrationssvårigheter. imorn blir studiedag fast spex planering i skolan med världens sämsta OCH bästa klass, haha. KÄRLEK skickar jag nu.
jag har börjat fundera på om det kanske inte finns någon i hela världen som verkligen förstår mig.
asså jag menar inte bekräftelse, utan mer att jag är lite skum. tänker på saker andra inte alls reagerar eller lägger märke till. och lite sånt. vad nu dethär hade med saken (vad var saken?) att göra kan man ju undra.
nu ska jag sluta skriva innan.. näe jag kom inte på nåt klatschigt att säga.
hejhopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0