mummmmmmmmmmmmmmmmmms

jag fick panik av min gamla header så jag ändrade till en mktTTTTT enkel. men jag fick verklgen panik så denhär får duga tills jag hittar nån kuljul inspiration till att göra en annan. (alltså typ aldrig :D)
idaaaaaag har varit mums och tummen upp. jag, lisa och koffe köpte jordgubbar och vindruvor i stora lass, knallade runt på djurgården, lånade en filt och la oss på en gräsmatta vid rosendahls trädgårdar. mys och cp hade vi det! sen kom anna och kire, och senare mötte vi upp myre och simpe på bussen. viiiiiiiiiiiii for vidare till ektorp där vi åt gott och allt va lite hysterisk och cp och sen vandrade vi runt i duvnäs och slutade som vanligt hemma hos anna. men jag och koffe pallrade oss till tåget och nu sitter jag här. först tänkte jag plugga, men det kommer jag nog inte.. usch jag orkar inte mig själv. skjuter upp allting GALET mkt.
nej nu orkar jag inte min fina emo blogg och alla älskar! mums.
hejpåenstund.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0