it's a new dawn

men HEEEEEEEEEEEEEEEEJ alla fina kommentarer. asså jag sitter och läser era kommentarer såfort jag får en stund över, men det är så många så jag hinner inte alltid läsa alla. men ni ska veta att jag blir verkligen jätte glad för era söta kommentarer! och ni andra som skriver mindre söta kommentarer tycker jag bara synd om för att ni inte har något bättre för er.

ohyeah. true story.

nu kommer tysk update (för er dummies som inte faTTAR finns google translate eller nåt annat kul ELLER så hittar ni mig inklämd bakom en liten plastpalm i skolan):  Das letzte Stunde habe ich Mathematik und Deutsch studieren. Das war sehr toll und lehrreicht. Jetzt will ich schlafen, und in einige Stunden muss ich zur Schule gefahren. Ich sehne! GUTEN NACHT.

jag har galET kul.
hahahhahah, vilket jobbigt cp inlägg :D

Postat av: Simme :)

PUTTIENUTTOOO!!

Hääääär får du ännu en till kommentar! Hoppas du hinner läsa den! Då skulle jag bli glad. Men jag förstår om du inte har tid, nu när du får så många kommentarer hela tiden!

PUSSEKRAME!

2010-04-15 @ 21:12:18
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0