gladeeeeeer

HEJ GULLEBAAAAARN.
nu har jag suttit på skype i typ två timmar med offan och simpe och pluggat/hjälpt varandra med matte, wiiie. det va lite segt så tillslut orkade vi inte mer och slutade! när jag kom hem pluggade jag matte, drack smoothie och lyckades slumra till en stund på köksbordet men vaknade av att min syrra knackade på dörren.. 
fatta va BRA jag är som inte har varit inne på facebook eller nån blogg eller nåt alls förens NU. jag har alltså undvikit detta OCH teven sen jag kom hem, GRYMT ! :D hahahah. jag hann tillomed öva piano i typ 3 minuter tills jag tröttna :D
sen hörde jag en intervju med bror min på p3 samtidigt som jag åt goo mat.
nu e jag GLAD. men trött. ska nog sova snart, hahahaha det kommer jag inte göra som VANLIGT!
imorn ere matte nationella och det kommer nog inte bli nåt mvg barn på mig, men haha det gör inte så mkt :D
NU ska jag stänga av min datoooor.

TACK SIMON, MY och OFFAN som orkade läsa hela inlägget :D ni är riktiga kämpar och mina tre trognaste läsare. jag skänker er en kärlekstanke nu..
.. fick ni den?

godnatt :)


Postat av: Clara

Jag läser alla dina inlägg! :D <3

2010-04-22 @ 16:52:45
Postat av: palme

Åh tack bebe! JAG SKÄNKER DIG EN KÄRLEKSTANKE NU ! <3 ;D

2010-04-22 @ 17:16:25
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: Simme :)

Jaaag läste :D

2010-04-22 @ 18:07:21
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: Ofelia

jag läste och jag fick kärlekstanken ;)

2010-04-23 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0