from time to time

min mamma är så snel.
idag har jag tittat på top model, en mycket fin film: The Science of Sleep. sånt gillar jag. bakat lite fula muffins, ätit pasta och en liten macka, gått runt i mitt hus och kuckilurat, facebookat (extREMT tråkigt), smsat, pratat i telefinken, och ah typ det. nu ska jag strax skriva bildbajset och sen duscha och sen sova. det är min PLAN iallafall. hehe.  
på eftermiddagen vare ju så fint väder, så då satt jag ute en stund. då blev jag sugen på att gå barfota på min lilla gräs/mossmatta, och det gjorde jag också! lite finfula bilder orkade jag ta också!

   


Postat av: myre

vA? vadå du gillar awie? :P <3

2010-04-29 @ 22:53:04
Postat av: myreeeee

haha..okej..jo jag har fått det från paulina, det är NaaaJs.

2010-04-29 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0