det är jobbigt när man loggar in på bloglovin och har 98 nya inlägg att läsa

Nu tänkte jag rycka upp min statistik lite.
Kanske ska testa att skriva varje mening med stor bokstav och sånt så får ni väl tycka om det är skönare eller jobbigare? Iallafall. Idag är det tisdag, det betyder lite halv jobbig dag+solosång+desperete. Dagen har varit rätt chill, första dagen efter lovet för mig så det va helt okej, solosången gick jag inte på - heh, och desperataaa har inte börjat än! Istället för solosången åkte jag och koffelane till sickla där vi tänkte titta på bio men dom öppnade inte förens fem så då orkade vi (jag) inte, utan vi fikade i hundra år (drygt 2 timmar) istället! Mumsmums.
Inatt, klockan två kom jag hem från Milanoooo, ÅH där vare galet skönt. Fin stad, mysig, härlig, mumsig liksom. Nu sitter jag och tuggar på god choklad (Baci) som e riktigttttt god. :)))))
NU ska jag plugga matte (GALET DUKTIG), men först lite fabulösa mobiluxbilder från dagennnn.

Bildförklaring 2 förstabilderna: Idag såg jag tre söta bebisar och blev en galen paparazzi, (galen). Egentligen såg jag fler bebisar, men dethär va dom enda jag hann fota..

    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0