cheated on me

heyyy babes. hah tööönt jag e :D
dagen har varit lite cp. började fett dåligt tack vare magnus, heh, men han lugnade ner sig sen.
men jag HATAR att han alltid ska ha rätt, får DAMP. sen kanske jag råkade säga att han alltid är en pain in the ass, fast det tror jag ioförsig inte att han hörde.. iallafall så är det alltid lika härligt att starta första lektionen en SJUKT trött tisdagsmorgon med en fet utskälning/uppfostran/uppläxning av magnus! (även fast det var jag och de övriga i klassen som försvarade mig som hade rätt!) HURSOMHELST. så blev dagen bättre, tyskan va typ najs? eller, haha kanske inte najs direkt, men typ chill. hatar inte tyskan så mkt längre, det e skönt. fick tillbaka ett prov som jag visste att det gått dåligt på, fick vg så va helt ok med det. sen hade vi lunch istället för matte och spex foto. och där imellan hann jag äta glass i solen med några andra små trevliga barn! spexet vart lite cp men najs, haha :D sen vare svenska, där vi inte behövde vara närvarande. bara man skrev hemma, som jag såklart inte gjorde sen. istället åkte jag hem till koffelane, vad vi gjorde är en gåta. vet inte riktigt. :D hahah.

sen jag kom hem har jag inte gjort nåt vettigt. och då kanske några av er undrar; när pluggar jag?
det kan jag säga att det undrar jag med. har liksom inte kommit så långt i min vardagsplanering än..heh. så min skolframtid ser galet LJUS ut. hahaha, särskilt matte c på torsdag. den kommer lätt va mvg+!
men skiiit samma. jag kommer ändå inte gå där jag vill på gymnasiet, så orkar inte bry mig så galet mkt.
oj vilket HÄRLIGT långt inlägg, hahahah. sånna som ni älskar! ett helt inlägg där jag babblar på om min dag, är inte det underbart? MUMSSSSSSS

NU ska jag kanske läsa musikhistoria eller nåt sånt kul :) och sen sova. typ.
jag saknar spanskorna som är på bio :( HAHAH.
JUSTE idag drog jag ner en krunis affisch, wiiiie. nu har jag både salem och krunis nya affischer. GALET bra!
hahhaha, ÄNNU längre blev inlägget nu :D ingen kommer orka läsa, förutom offan :D
lägger in bilder imorn på fb och i bloggen från spexet !

PUSS och GODNATT !

Postat av: Ofelia

HAHA, du hade rätt :D jag läste heeeeeeeeela :D

2010-04-21 @ 10:40:17
Postat av: Simme :)

Jag läste hela. Tack för dissen! Jag har läst alla dina inlägg. Bitch. ;)

2010-04-21 @ 19:22:00
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: MYRE

JAG LÄÄÄSTE OCKSÅÅ HELA! DET GÖR JAG ALLTID! MUMS<33333

2010-04-21 @ 20:59:16
Postat av: MYRE

JAG LÄÄÄSTE OCKSÅÅ HELA! DET GÖR JAG ALLTID! MUMS<33333

2010-04-21 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0