baby i love u

hej babes!
idaaaaaag skulle jag träffat anna men sen kunde inte hon. istället åkte jag in till stan och träffade offan och hedda lite sådär. kul va det! vi vimlade runt på hm, i gallerian och på åhléns. sen vid fem nån gång träffade vi simpan, claris och jeggan. dom va cp men det gillar vi ! efter typ 40 minuter åkte jag hem. och NU borde jag verkligen plugga och PACKAAA. har inte börjat..
imorn bär det av till milano med familyn, det blir narre!
ååååååååh mums :D
nu får ni lite finfina mobilbilder :D
pussY

   

Postat av: annabanana

jag är galet snyggve!

2010-04-08 @ 12:32:06
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: palme

jaaa. as always ! <3

2010-04-08 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0