great day

vart ska jag börja?
just nu sitter jag och dricker te, tröstäter kladdkaka från igår. (vi hade någon slags släktfest igår för min pappa som fyllt år) för exakt två veckor sen satt vi på bussen påväg till skavsta. hela underbara 9M - påväg till underbara italien - lignano. det är helt sjukt. det är en resa jag aldrig kommer glömma. den var så sjukt bra. vi hade så himla kul och jag kommer alltid att sakna den veckan.
och tur som jag hade gick min cp kamera sönder efter två dagar. så sen har min mobilkamera som hade världens minsta minne fått agera kamera så bra den kunde. men sista dan fick jag låna millas mobilminne lite..
kort sagt saknar jag italien otroligt mkt men jag vet att vi kommer få ett kul år tsm.
här får ni ett smakprov av mina FANTASTISKA mobilbilder ! :D

   

och mera kommer på facebook ;D

Postat av: emma

jag i badmössa är det vackraste jag vet :D <3

2009-09-14 @ 01:07:38
URL: http://elhow.blogg.se/
Postat av: annaaa

jaaaaaaaavet :D

2009-09-14 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0