somewhere over the rainbow

idag insåg jag att sommaren är slut.
jag skulle kunna gråta, drömma mig bort, tänka på den underbara sommaren jag haft - konfan, onsala, familjen, födelsedagar, italien, bad, gråt, skratt osv. och det gör jag också. men jag tycker också att det är ganska okej att hösten smyger sig på. det är ju rätt mysigt det med, inte sant? för sommaren kommer ju nästa år på besök igen, och jag vet redan nu att det förmodligen kommer bli en ännu bättre sommar än denna.
och vintern - julkonsert, julklappar, julstakar, julafton, snö osv. det är ju himla mysigt och bra det med.
nu sitter jag och lyssnar på Somewhere over the rainbow av Israel Kamakawiwo'ole och tänker på sommarn, italien men även hösten. tre ljus är tända brevid mig, och jag har börjat med halsduk/sjal. men det är faktiskt okej. sådetså.

nu måste jag göra min so läxa som ska vara färdig imorn, eller va det idag?
äh. vi hörs (:


underbar sommarbild när jag va hemma hos mysan i sommar - jorå dethär lär jag sakna i ett drygt halvår framföver nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0