i wouldn't let me in

goddagens !
idag är jag trött. och som jag sa till emma imorse så var jag även bitter idag, iallafall ibland. hon dampade lite lätt på mig idag :D men hon gillar mig liiite oxå, haha :D emmapemmalöfis(HAHA löv-fis :D)hagströööm hon e go den tjejen, men lite grinig efter idrotten oxå ;D
nu ska jag sluta pladdra om nåt ingen fattar. jag har suttit och kruxat vid spotify i typ en dryg timma nu, men det är så HÄRLIGT ! har lyssnat på lite disney(hah), john legend, sam cooke, nina simone, mika. ah lite så, blandat :D
jag har masssooor med läxor denna vecka. och idag har jag gjort så här många: NOLL, med stort N !

nu ska jag sörja lite.
jag blir glad av kommentarer :D

sjukt snygg, men mössan blev liite för hög.. :D <3


Postat av: emma

hihihih ojdå, snyggg :P Fast jag var icke grinig sa nicke. Höhöhö. LOVEYA gaylord.

2009-09-28 @ 22:25:15
Postat av: pyttipanna

johooo :D

gaypårej <3

2009-09-29 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0