i´ll be free

hejhopp :)
har ändrat header och färg litegrann sådär som ni ser. från himmelsblå till diaré/bajs brun. men, i like it :D hah. och headern är ju liksom italien och liksom "memories never die" skrev jag bara för att jag inte kom på nå bättre och jag kommer ju alltid komma ihåg italien som va helt underbart och jag längtar tillbaka så mkt så jag får kramp i huvet..
förresten kom jag på nu lite random sådär att jag inte har varit i stan å "shoppat" på sjukt länge, gud va trist. det måste jag göra snarast. men läxorna har verkligen kommit igång riktigt bra och fint sådär, så det är ju UNDERBART ! ironi är förmodligen kvällens humör.
igår var jag hemma hos helena med större delen av klassen, det blir aldrig 100 % lyckat våra klassmyskvällar men jag tyckte det va mysigt iallafall. jag var faktiskt inte sur på någon en enda gång igårkväll! jag va på så bra humör som ingen kunde rubba ! najs hade vi det iallafall, gick promenader, hahah :D

just nu äre bara jag hemma. pappa är i gbg, mamma i denmark, jossan åkte nyss och ninni är påväg hem.
nästa helg kommer mormor, moster, kusin och albin hit! det ska bli najjs - har inte träffat dom på ett tag nu.. men tyvärr missar jag återsamlingslägret på konfan som är samma helg för att jag inte får ta ledigt :((

åhnej, nu frågade clara mig om jag vill sova hos henne tillsammans med jeggan. egentligen så vill jag, najs och great liksom. men jag har verkligen 0% ork att ta mig dit :O bajs att hon inte bor liiite närmare .. aja. bajs, får la smsa med dom :)

nu ska jag typ äta glass.
tjingepling.


Postat av: Lisa (är pimp)

GALET FINT BLEV DET! :D Du är grym brushannnn <3

2009-09-27 @ 19:40:00
Postat av: pyttipanna

TACK LAJSA! du är galet duktigt på att rita, jag tycker att du ska lägga upp lite teckningar på bdb nu :D VÅRAT HANG OUT STÄLLE LIKSOM :D jag har inte sett nå nytt på tusen år och dagar nu :O !

du är förmodligen bäääst :D <3

2009-09-28 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0