åt helvete

nu är jag riktigt jävla sur på mig själv, eller mest på min so bok och alla jävla skitläxor.
imorn har jag förhör i so på ett antal sidor och massa saker vi har pratat om på lektionen. igår trodde jag att jag hade tagit med min so bok hem, men tydligen hade jag inte det för den var inte hemma. idag i skolan var den inte i skåpet heller, så jag trodde återigen att den va hemma, men NEJDÅ. den är borta. om ni hade sett mig nu så gör jag ett såndär sarkastiskt "leende" och "tjisar" med ögonen. några vet nog vad jag menar. jag hatar mig själv, vafan har jag gjort med den jävla pissboken. ÅHHHHHHHHHHHHHH.
jag orkar inte, vill inte och kan inte. helvete också.









jag vill ju bara va ute och fota hösten.
men nejdå mina underbara läxor och min underbara trasiga kamera hatar mig.
piss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0