the things you love you loose

"did you know you could share music with your friends?"
JA DET VISSTE JAG KAN DU HÅLLA TYST NU
ååååh jag hatar piss spotify reklam...
jag hatar å plugga, det suger verkligen. så jag skjuter upp det meeera!
ikväll var jag på johannas brorsas födelsedagsgrej med släkt och vänner. hah
det va kul, :D sen spatserade jag och claris runt lite vid sergel till å börja med, för vi tänkte gå på bio men det blev inte så. hah :D <3
jag har tänkt på en sak. förut hatade jag å gå från tåget när det va mörkt åså, jag tyckte det va jobbigt liksom.
men nu typ älskar jag det. det är så skönt. det är typ extra skönt när det är mörkt. man går där å tänker med eller utan musik, andas in härlig luft och bara tare lugnt liksom. i fredags natt när jag va påväg hem från new moon vare så sjukt härligt. klockan var runt 3 på natten. luften stod still, himlen var svart med några stjärnor, inte en människa ute. bara jag. så himla härligt, jag riktigt njöt.

nu har jag iallafall druckit kaffe. jag vill ha mer. mm gott.
lyssnar iallafall på Florence Valentin, gryyymmmma.
någon som vill tipsa om musik till mig?
PUSS

Postat av: Camilla E

Önska dig spotify premium i julklapp! :)



här kommer ett gäng:

Bon Iver, Damien Rice, Eddie Veder, Glen Hansard(the frames, samma men båda), stone sour, sia(breate me), sigur ros, edvard sharpe and magnetic zeros, counting crows, imogen heap, band of horses, arcade fire, andrew bird, tiger lou, adele, beirut, Hercules And Love Affair, Noah and the whale, Norah jones, taken by trees, yelle, you say france & i whistle, 500 days of summer, into the wild och new moon soundtrack!



Något måste du ju gilla om du nu inte har hört allt tidigare! :P

2009-11-23 @ 20:21:13
Postat av: pyttipanna

najjjs !

jag har hört typ 8 av dom du sa så jag ska verkligen checka in det andra ;D

taack !

kraam <3

2009-11-23 @ 20:52:47
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0