should have know

hejsanhoppppsan !
ooooj, vad jag inte skriver i min finelefula blogg :D
men denna vecka har jag ju faktiskt pluggat VARJE dag typ HELA tiden.
men nu ere värsta över, musikteoriprov och so-förhör. nu ere bara svenskabok, no-prov, matte prov och teknik inlämning kvar, hah, bara..
annars ejag glad. inte mer bitter än vanligt liksom :D
jag sitter och lyssnar på spotify, bra grej det. oj vilket tråkigt inlägg. jag dör lite.
nej NU MÅSTE jag skriva no-labbrapport till imornnn.
PINGPONG

UPDATE: ojjjj. jag skulle kolla om jag hade några bilder från 11 nov 08 och gissa vad jag gjorde då?
va hemma hos anna och bakade/åt muffins. PRECIS som idag! haha, fett coolt :D

bild från 12/11 08

Postat av: Simme

Var jag ;) Men bara för att jag inte var i skolan lr?? :D

2009-11-14 @ 17:24:58
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0