postcards from far away

ni suger på att kommentera, det är ju lite triiiiiiiiiiiiiist.
idag är jag såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär trött och ännu mera. jag sov tre timmar inatt eftersom jag va på UNDERBARA twilight-new moon kväll med helena och corre. det va BÄST, new moon va BÄST. jag vill se den igen, åhnej jag dör lite.
iallafall, efter skolan när jag kom hem har jag somnat vi tre olika tillfällen..
1. direkt när jag kom hem; satt jag med armarna i kors och lutade mig mot matbordet. sen när jag vaknade hade jag helt sjukt ont i armen, det kändes som det stack 10 000 nålar i hela armen i typ 10 min efter.. :/ jag tror det va för att min tröja typ ströp min arm och då kom det inge blod till handen..
2. när jag gjorde macka och satte mig framför teven i fåtöljen: somnade och vaknade med typ nackspärr eller nåt, har fortfarande ont.. :/
3. i min säng förut la jag mig bara där på liksom: :D haha somnade ett tag, vaknade utan fler krämpor !:D

OJ VILKEN KUL TEXT!
jag lyssnar iallafall på coldplay och saknar konserten så sjukt jävla mkt.
och den påminner mig om annat också. åh, jag saknar så extremt mkt.




Postat av: Simme

Korve

2009-11-20 @ 18:57:09
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0