pappa mamma går i dansen


hej alla barn!
min helg har varit braaaaa.
i fredags var jag, emma och clara hemma hos sjukisoffan och åt mackor och kladdkaka och drack te :D
igår var först på kulturamas öppet hus med clara, joppe och hennes mamma och sen åkte jag och clara till slussen tsm med emma. vi tre mötte upp milla, anna och nennah vid medis där vi såg Luftslottet som sprängdes som var GRYM! sen fikade vi på ett litet mysigt fik dit även corre och joppe kom sen. milla och nennah gick och vi andra satt kvar och sen sprang vi runt lite på götgatan, hah :D sen sov vi över hos annapanna. och hemma hos henne har jag spenderat min förmiddag och halva eftermiddag idag. vi julpyntade lite, åt muffins, sjöng och spela piano osv :D nu pluggar jag no, lyssnar på våran UNDERBARA skiva (som jag lyssnat på typ 11 ggr nu), har 6 tända ljus och inga lampor förutom ljusstaken. jag mår BRA. men jag är enormt trött på no:n och jag kan verkligen inte allt. DÄRFÖR ska jag fortsätta plugga nu!

ni får en liten finilibild från förra året vid denhär tiden. (om ni kollar tillbaka i "bloggarkivet" så hittar ni bilden nån gång i november/december ;))
puss !



Postat av: Clara

hm.. det var ja som var hos sjukisoffan"

2009-11-30 @ 18:27:50
Postat av: Clara

hm.. det var ja som var hos sjukisoffan"

2009-11-30 @ 18:28:04
Postat av: pyttipanna

men herregud, det va det jag mena.

JAG GLÖMDE INTE BORT DIG CLARIS JAG LOVAR !

<33

2009-11-30 @ 20:14:00
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0