nu skulle inget bli som förr vi var i en annan division

jag lyssnar på winnerbäck. oj vilken nostalgi.
jag är en helt OTROLIG facebook nörd. men det gör inget. jo lite.
men nu ska jag kolla på desperete. och dethär blev ett väldigt kort inlägg. men så äre bara.
och jag har skrivit två dikter, en om simon. och en om clara. ska kanske skriva en om båda oxå..
ni kanske får se dom sen. om ni ber snällt..

tjinkefink !

Postat av: Simme

Jaa skriv en om båda :D Jag kan skriva en om dig :D Du har väl sett mina mästerverk som jag har gjort åt både erik och emma l :D

2009-11-06 @ 20:49:22
URL: http://SimmeSimon.Bloog.Se
Postat av: annaaa

hahah :D ska göra det, men nu ska jag strax hämta teee :D JA gör det. hahah, näeh?

<3

2009-11-06 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0