never say never

hej alla små humlor :D (fick insperation från min tyska bok, där det är en bild på en humla på framsidan - nu vet ni) hur mår ni? jag mår bra, tror jag faktiskt :) blev lite depp förut när jag va så extremt trött, men sen peppade simon mig till att börja plugga, hah och då började jag med det och blev lite pigg och sen nörda jag framför facebook och blev fylld av värsta glädjeruset igen :D (jag kollade på massa cp bilder av 9M o lite så)
jag har kanske sagt det många gånger men jag menar det verkligen när jag säger att 9M är bara så sjukt bra och jag blir verkligen glad när jag är med er, ibland har jag lite pms och jag vet att jag kan vara jobbig ibland för att jag hånar det mesta och det flesta :D (och härmar alla) men ni kanske orkar stå ut? :D
så iallafall, nu har jag sagt det för hundraelfte gången !

iallafall har jag börjat plugga lite so tills på torsdag, tror jag kan det ändå rätt bra men ska plugga mer imorn. ska kanske plugga lite tyska nu innan desperete ! men jag funderar på att ändra min header, den har ju vart några månader nu typ.. vad tkr ni ska va med på headern nu då? :D

pusspuss

några av cp bilderna (från annas facebook) som jag kollade på ;D
    

Postat av: Anonym

haha mmmm fina bilder! 9M!!! <3

2009-11-24 @ 22:19:52
Postat av: Simme

Yeah!

2009-11-24 @ 22:28:02
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0