mellan dig och mig

hej alla barn.
från fredag till idag har jag, anna och senare även joppe varit med offan på hennes landställe.
riktigt mysigt och bra hare vart. vi har spelat GRYMT mkt spel, hah. druckit SJUKT mkt te !! jag har blivit hysterisk (skratt hysterisk) så många ggr så jag tappat räkningen. så har vi gått typ 9 km och lite annat såntdär bra :D
BRA har det varit iallafall som jag har sagt nu typ tusen ggr.
jag vill strypa spotifyreklamerna. bara så att ni vet.
jag har inte fått riktig ångest för alla läxor än. jag känner att det verkligen är lugnet före stormen.
ojojoj va jag borde plugga. men istället ägnar jag mig åt min dåliga blogg och lyssna på det bästa som finns i hela världen. MUSIK!


puss

Postat av: Simme

Den är ju INTE dålig anna! Den är äääägiiiig! (inte äggig :P)

2009-11-15 @ 22:30:42
URL: http://simmesimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0