isen har smält och det luktar som vår



såhär sexiga kan man se ut på tekniklektionen :D
förresten, om ni känner att "JA, annas teknikgruppuppgift vill jag titta på" så kan man gå in på våran finfina blogg här :D den kan man ju följa om man vill, HAHA. för vi ska uppdatera där varje tekniklektion, alltså en gång i veckan. och KANSKE blir det mer ;D
iallafall är jag så himla glad. fast det är typ för att jag är hyper. när jag kom hem bakade jag kärlekmums i typ 2 timmar? sen när jag höll på att packa in dom i burkar så slog det mig som en BLIXT från himlen.. "HERREGUD VI HAR SO FÖRHÖR IMORN PÅ FÖRSTA VÄRLDSKRIGET" då fick jag totalpanik och blev hyyyper stressad. (för då var klockan halv nio.) så då rusade jag upp till mitt rum, där ingen so bok fanns, (eller bara skrivboken) och då kom jag på att nejjuste, min historia bok har jag tappat bort, kul! så jag gick in på facebook och skolportaln och frågar simon och anna. och HERREGUD va lättad jag blev när jag insåg att det var nästa vecka det är. shit. jag dog typ. iallafall, sen fortsatte jag vara hyper och det försvinner liksom inte. så nu är jag gllaaad, hoppas jag e det imorn med :D det är kul :D men oj, nu måste jag fixa några grejer innan jag går och lägger mig. hare bäst ! puss !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0